Доступ до публічної інформації

 Статут закладу освіти

Ліцензія

Структура та органи управління закладу освіти

Кадровий склад працівників Бабайківського ліцею

Освітні програми, що реалізуються в Бабайківському ліцеї 2022-2023 н.р.

Кошторис на 2023 рік

Територія обслуговування, закріплена за закладом освіти його засновником 

Розпорядження закріплених мікрорайонів за школами 2023

Територія обслуговування закладу згідно Розпорядження виконавчого комітету Царичанської селищної ради «Про розподіл закріплення території обслуговування  за закладами  освіти Царичанської селищної ради для здійснення загальної середньої освіти» села:  Бабайківка, Вербове, Івано-Яризівка, Кущівка, Новостроївка, Михайлівка, Гнатівка, Червона Орілька, Заорілля.

Ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються у закладі освіти

Кількість зарахованих учнів у кожному класі, наявність вільних місць

Мова освітнього процесу у закладі - Українська


Наявність вакантних посад, порядок і умови проведення конкурсу на їх заміщення

Заклад освіти повідомляє про наявність вакансій:

  • практичний психолог - 9 год.,

  • вчитель логопед - 11 год.,

  • вчитель - реабілітолог - 5 год.,

  • вчитель дефектолог - 4 год.


Матеріально-технічне забезпечення закладу освіти  ( згідно з ліцензійними умовами)

Відомості про якісні та кількісні показники матеріально-технічного забезпечення

Матеріально-технічне забезпечення Бабайківського ліцею

  • У приміщенні закладу 21 кабінет:

  • Ігрова кімната групи  продовженого дня

  • 4 кабінети для учнів початкової школи

  • Забезпеченість закладу меблями 100%. Більшість кабінетів і класних кімнат відповідає типовим перелікам та вимогам навчальних програм.

  • У школі є їдальня, актова зала, бібліотека,  спортивний зал, спортивний майданчики, стадіон,  музей.

  • Функціонує ресурсна кімната для дітей з особливими освітніми потребами.

Результати моніторингу якості освіти

Результати успішності за 2022 - 2023 н. р.

Річний звіт про діяльність закладу освіти

Річний звіт про діяльність закладу освіти 2022 - 2023 н.р.

Правила прийому до закладу освіти

Із статуту закладу

 

2.5. Зарахування  учнів  до закладу освіти  для здобуття початкової, базової, профільної середньої освіти здійснюється без проведення конкурсу за наказом директора. Якщо кількість поданих заяв про зарахування для здобуття базової, профільної середньої освіти перевищує загальну кількість вільних місць у відповідних класах, зарахування учнів здійснюється на конкурсних засадах. Мають першочергове право на  зарахування для здобуття початкової та базової середньої освіти всі діти, які проживають на території обслуговування закладу освіти; є рідними братами та/або сестрами дітей, які здобувають освіту в цьому закладі освіти; є дітьми працівників закладу освіти; діти з особливими освітніми потребами, які проживають на території обслуговування (у порядку, визначеному законодавством).

2.6. Для зарахування дитини  до закладу освіти  батьки  або  особи,  які  їх замінюють,  подають заяву,  копію свідоцтва про народження дитини, медичну довідку встановленого зразка,  особову справу учня (крім дітей, які вступають до  першого класу), відповідний документ про освіту (за наявності). Зарахування дитини з особливими освітніми потребами до інклюзивного класу здійснюється на підставі доданого до заяви про зарахування висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини. До першого класу зараховуються, як правило, діти з шести років.

У разі  потреби  учень може  перейти  протягом будь-якого  року   навчання   до   іншого закладу освіти за наявності заяви батьків про переведення дитини та письмового підтвердження з іншого закладу освіти про можливість зарахування до нього відповідного учня. Для переведення  учня  до  іншого закладу освіти, видається його особова справа.


Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами

Загальноосвітній навчальний заклад забезпечує умови для дітей з особливими освітніми потребами у здобутті ними освіти на всіх рівнях з урахуванням  їхніх індивідуальних потреб, можливостей, здібностей  та інтересів. 

Умови доступності закладу для навчання осіб з особливими потребами


Перелік додаткових освітніх та інших послуг, їх вартість, порядок надання та оплати

Заклад додаткових освітніх послуг не надає.


Правила поведінки здобувача освіти в закладі освіти

ПРАВИЛА  ПОВЕДІНКИ  ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИЗагальні правила поведінки
  • Здобувач освіти приходить до закладу за 15-20 хвилин до початку занять, чистий і охайний, займає своє робоче місце з першим дзвінком, готує все необхідне навчальне приладдя.
  • Не можна приносити на територію закладу з будь-якою метою й використовувати будь-яким способом зброю, в т.ч. ножі, вибухові, вогненебезпечні речовини; спиртні напої, сигарети, наркотики та інші одурманюючі засоби й отрути.
  • Забороняється вживання непристойних виразів і жестів.
  • Не можна без дозволу педагогів (за узгодженням з батьками) йти з ліцею та з його території в урочний час.
  • У разі пропуску занять до 3-х днів учень зобов’язаний пред’явити класному керівнику записку від батьків (осіб, що їх заміняють) про причину відсутності на заняттях. У разі пропуску більше трьох днів учень зобов’язаний представити довідку з медичної установи.
  • Здобувач освіти школи повинен виявляти повагу до старших, піклуватися про молодших. Школярі поступаються дорогою дорослим, старші – молодшим, хлопчики – дівчаткам.
  • Здобувачі освіти бережуть майно школи, акуратно ставляться як до свого, так і до чужого майна, дотримуються чистоти і порядку на території закладу.
  • До учнів, які привласнили чужі речі, будуть застосовані дисциплінарні стягнення. У разі спричинення збитку чужому майну, батьки учнів, які заподіяли збиток, несуть матеріальну відповідальність.
  • Здобувачі освіти, які знайшли втрачені або забуті, на їхню думку, речі, повинні повідомити працівнику закладу.
  • Фізична конфронтація, залякування і знущання є неприпустимими формами поведінки.
  • Не дозволяється користуватися плеєром, мобільним телефоном іншими гаджетами на уроках та виховних заходах.
Поведінка здобувачів освіти на уроках
  • Під час уроку не можна шуміти, відволікатися самому і відволікати інших товаришів від занять розмовами, іграми й іншими справами, що не стосуються уроку.
  • Якщо під час занять здобувачу освіти необхідно вийти з класу, то він повинен попросити дозволу у вчителя, піднявши руку.
  • Якщо здобувач освіти хоче поставити питання вчителеві або відповісти на питання вчителя, він піднімає руку.
  • Під час уроку учень має право ставити питання вчителеві, якщо не зрозумів матеріал під час пояснення.
  • Учень має право в коректній формі обстоювати свій погляд і свої переконання при обговоренні різних спірних і неоднозначних питань.
  • Підтримувати чистоту і порядок на своєму робочому місці.
  • Здобувач освіти зобов’язаний виконувати домашні завдання в терміни, встановлені шкільною програмою.
  • На першу вимогу вчителя слід пред’являти щоденник.
  • Щодня вести запис домашніх завдань в щоденнику.
  • Приносити на заняття всі необхідні підручники, зошити, письмове приладдя, інструменти, робочий і спортивний одяг. 
Поведінка здобувачів освіти в на перервах:
  • Час перерви – особистий час кожного здобувача освіти. Він може його проводити за своїм розумінням, проте, не повинен заважати іншим.
  • Під час перерви учні можуть вільно переміщатися по ліцею, окрім тих місць, де їм заборонено знаходитися в цілях безпеки (підвал, кухня, спортзал).
  • Під час перерв забороняється бігати по сходах, поблизу вікон і в інших місцях, непристосованих для ігор.
  • Під час перерв забороняється штовхати один одного, кидатися предметами і застосовувати фізичну силу.
  • На території закладу категорично забороняється тютюнопаління.
  • Категорично заборонено самовільно розкривати вікна, сидіти на підвіконнях чи виглядати у відкриті вікна.
  • На перервах здобувачі освіти можуть звернутися до свого класного керівника, чергового учителя, дирекції ліцею за допомогою, якщо проти них здійснюються протиправні дії.
 Поведінка здобувачів освіти в їдальні
  • Під час обіду в їдальні належить дотримуватися добросусідських взаємин і поводитися пристойно.
  • Учні приходять в їдальню після закінчення уроку у визначений час.
  • Розмовляти під час обіду слід неголосно, щоб не турбувати тих, хто їсть поряд.
  • Учні прибирають посуд після прийому їжі.
Здобувачі освіти дбайливо ставляться до майна шкільної їдальні.
Порядок реагування на доведені випадки булінгу в закладі освіти та відповідальність осіб, причетних до булінгу


Дописати коментар

0 Коментарі