Реалізація права на інклюзивну освіту

     Згідно плану роботи груп супроводу дітей з особливими освітніми потребами  з 13 травня по 22 травня у закладі проведено 9 підсумкових засідань. Педагоги на чолі головою груп супроводу Задоєю Тетяною разом із батьками та фахівцем з ІРЦ Гладус Тамілою розглядали виконання індивідуальних програм розвитку, результативність корекційно-розвиткових занять у 9 учнів з особливими освітніми потребами.  Результати засідань оформили протоколами, в яких зазначили рівні виконання ІПР, предмети, які підлягають модифікації чи адаптації на наступний навчальний рік. В цілому програми розвитку виконані на середньому рівні. І педагоги, і батьки відмічають результативність співпраці.






Дописати коментар

0 Коментарі