У Бабайківському ліцеї з 17 по 20 грудня проходили засідання груп супроводу дітей з особливими освітніми потребами. Педагоги та фахівець ІРЦ аналізували виконання програми розвитку та визначалися з цілями на ІІ семестр 2024-2025 н.р. Вчителі грунтовно прокоментували ефективність модифікованих та адаптованих навчальних програм. Результативність інклюзивного супроводу засвідчив моніторинг динаміки розвитку учнів: покращилася пізнавальна активність, нормалізувалася емоціно-вольова сфера, розвивається соціалізація. Члени груп супроводу засвідчилися у важливості комплексного підходу визначенення цілей програм розвитку задля позитивної динаміки розвитку учнів з особливими освітніми потребами.
- Home-icon
- Доступ до публічної інформації
- __Зворотній зв'язок
- Безпечне освітнє середовище
- _Критерії оцінювання здобувачів освіти
- _ДПА ЗНО
- _Методична робота
- _Учнівське самоврядування
- _Замовлення підручників
- _ОП та БЖД
- _На допомогу вчителю
- _Атестація педагогічних працівників
- _Інклюзивне навчання
- _Дистанційне навчання
- _Прийом дітей до 1 класу
- _ˮСОКІЛˮ (ˮДЖУРАˮ)
- _Бібліотека ліцею
- _Переведення учнів
- Кабінет психолога
- Оголошення
- Про заклад
0 Коментарі